مهیج ترین و شاد ترین کنسرت های نوروز 99 استانبول

یکی از دلایلی که گردشگران در نوروز به استانبول می روند، حضور در کنسرت های آن است. کنسرت های نوروز 99 در استانبول با حضور خواننده‌های معروف ترکیه‌ ای، ایرانی و بین المللی برگزار می‌‌شود که بسیار مهیج و با شکوه است. در این مطلب سعی شده با تاریخ قطعی برگزاری این کنسرت ها به افراد علاقه‌ مند اطلاع‌ رسانی شود تا برای حضور در این کنسرت‌ ها بهتر بتوانند برنامه‌ ریزی داشته باشند.

لیست کنسرت های نوروز 99 در استانبول

- کنسرت حسن شماعی‌ زاده همزمان با تحویل سال 99 در 1 فروردین برابر با 20 مارچ 2020 در استانبول برگزار می‌شود. محل برگزاری این کنسرت در کشتی مجلل سوداتور در تنگه بسفر با برنامه‌ های متنوع دیگر مثل کنسرت مهرشاد و آنیتا، برنامه‌ های شاد زنده دیگری مثل اجرای موسیقی زنده، شو برک دنس، دی جی و پذیرایی به صرف شام و نوشیدنی همراه است.

- کنسرت نوروز 99 شهرام شب‌ پره در استانبول، کشتی مجلل سوداتور در تنگه بسفر با شام و نوشیدنی در روزهای  5، 7، 9 و 11 فروردین 1399 برابر با 24، 26، 28 مارچ 2020 برگزار می‌شود.

- کنسرت لیلا فروهر در 4، 10 و 12 فروردین برابر با 23، 29 و 31 مارچ 2020 از دیگر کنسرت های نوروز 99 در استانبول است. این کنسرت با برنامه‌ های متنوع، صرف شام و نوشیدنی در تنگه بسفر و کشتی مجلل سوداتور برگزار می‌ شود.

لیست کنسرت های نوروز 99 در استانبول

برنامه حرکت کشتی

طبق برنامه این شرکت، کشتی ساعت 20:00 از امتداد تنگه به طرف دریای سیاه حرکت می کند و در این مسیر از آثاری تاریخی بی نظیری مثل کاخ دولما باغچه، قلعه روملی، هتل چراغان می‌گذرد. کشتی بعد از عبور از زیر 2 پل مشهور بغاز و فاتیح به نزدیک دریای سیاه می رسد. طول مسیر رفت و برگشت 15 کیلومتر است و برنامه ها تا ساعت 12 ادامه دارد.

پذیرایی در این برنامه به صورت زیر است:

- طبقه اول با پذیرایی اکونومی و نرمال برای هر میز: پیش غذا، غذای کامل (زرشک پلو با مرغ، سالاد فصل، کوکتل خوشامد گویی)، نوشیدنی بدون الکلی بدون محدودیت، میوه.

- پذیرایی وی آی پی در طبقه سوم برای هر میز: پیش غذا، انتخاب زرشک پلو با مرغ یا کباب برگ یا جوجه کباب، سالاد فصل و کوکتل خوشامد گویی.

- نوشیدنی شامل مشروبات لوکال بدون محدودیت و بدون الکل بدون محدودیت و میوه.

- پذیرایی وی آی پی در طبقه دوم برای هر میز: پیش‌ غذا، انتخاب زرشک پلو با مرغ یا کباب برگ یا جوجه کباب، سالاد فصل و کوکتل خوشامد گویی.

- نوشیدنی شامل مشروبات لوکال بدون محدودیت و بدون الکلی بدون محدودیت و میوه.


برنامه حرکت کشتی

قیمت بلیط ها و نحوه پرداخت

قیمت بلیط‌ های این برنامه:

- برای بزرگسال اکونومی: 80 دلار. برای بچه‌ های 5 تا 10 سال: 60 دلار

- برای بزرگسال نرمال: 90 دلار. برای بچه‌ های 5 تا 10 سال: 70 دلار

- برای بزرگسال وی آی پی: 120 دلار. برای بچه‌ های 5 تا 10 سال: 100 دلار

- برای بزرگسال وی آی پی: 150 دلار. برای بچه های 5 تا 10 سال: 120 دلار

- قیمت بلیط برای بچه های زیر 5 سال بدون سرویس و پذیرایی رایگان است.

برای تهیه بلیط کنسرت به سایت www.turkeyconcert.com  بروید و به صورت آنلاین یا پرداخت به وسیله کارت‌ های شتاب از همین سایت بلیط را خریداری کنید. همچنین می‌ توانید با شماره 00905370416644 در تلگرام و واتس اپ با قسمت پشتیبانی 24 ساعته برای خرید بلیط اقدام کنید.

کنسرت های نوروز 99 در استانبول در سالن CONGRESS CENTER

کنسرت های نوروز 99 در استانبول با اجرای معین در تاریخ چهارم فروردین 99 برابر با 23 مارچ 2020 در سالنISTANBUL  CONGRESS CENTER با برنامه‌ گذاری PARICHEH AVAZ Co برگزار می‌شود.


کنسرت های نوروز 99 در استانبول در سالن CONGRESS CENTER

. درب‌های ورودی سالن از ساعت 6 بعدازظهر برای راحتی شما عزیزان باز است. با حضور به موقع در سالن می‌توانید راحت‌تر روند کنترل بلیط و ورود به سالن را بگذرانید.

. با خرید آنلاین بلیط این کنسرت از سایت www.eleticket.com، پس از خرید، می‌توانید فورا بلیط ها با بارکدهای مخصوص هر شخص را به طور جداگانه دانلود کنید.

. توجه داشته باشید بلیط‌ها را بعد از خرید و دانلود باید چاپ کنید و هر شخص بلیط خود را قبل از ورود به سالن برگزاری کنسرت ارائه دهد.

. کودکان کوچک‌تر از 8 سال نیازی به بلیط ندارند.

. ارائه مدرک شناسایی در گیت‌های کنترل بلیط لازم است.

- کنسرت ابی در نوروز 99 در استانبول، در سالن بزرگ ORA ARENA در 6 فروردین (23 مارچ) برگزار می‌شود. شروع این کنسرت از ساعت 9 شب و پایان آن ساعت 12 شب است. قیمت بلیط‌ها از 100 تا 300 دلار برای قسمت وی آی پی است و در ترکیه هلپر به صورت مستقیم فروخته می‌شود.

- کنسرت گوگوش در استانبول، سوم فروردین 1399 در سالن CONGRESS CENTER برگزار می‌شود. قیمت بلیط‌های کنسرت نوروز 99 گوگوش در استانبول از 100 تا 350 دلار است. این کنسرت با همراهی مارتیک برگزار می‌شود.

- کنسرت نوروز 99 در استانبول با اجرای شادمهر عقیلی در سالن CONGRESS CENTER، دوم فروردین 99 برگزار می‌شود. قیمت بلیط‌های این کنسرت 80، 100، 125 و 150 دلار است؛ این در حالی است که قیمت بلیط جایگاه وی آی پی در این کنسرت 250 دلار است.

- کنسرت امید در نوروز 99 در استانبول، هشتم فروردین 1399 (27 مارچ 2020) در سالن LUTFI KERDAR با برنامه‌گذاری HEDEF SANAT برگزار می‌شود.

- کنسرت بزرگ داریوش هم در نوروز 99 در استانبول در سالن CONGRESS CENTER برگزار خواهد شد.

- کنسرت نوروز 99 آرش در استانبول هم در سالن CONGRESS CENTER با مسئولیت Golden World برگزار می‌شود.


در این مطلب سعی شد لیست کاملی از کنسرت های نوروز 99 در استانبول به ویژه کنسرت های آبی نوروز 99 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به کمک لیست بالا می توانید تایم سفر خود را با کنسرت خواننده مورد نظرتان در نوروز امسال تنظیم کرده و لذت از سفر به استانبول را دو چندان کنید. 

یادتان نرود که در یک آژانس معتبر و معروف بلیط خود به استانبول را بخرید. آژانس مسافرتی خاتون سیر در کنار شما مسافران عزیز است تا بتوانید سفر خوشی را برای خود و خانواده تان ایجاد کنید. خاتون سیر به عنوان بهترین آژانس مسافرتی در تهران، تور های استانبول، تورهای ترکیبی ترکیه، تورهای آلانیا و تورهای آنتالیا زیادی را در ماه ها و روزهای مختلف برگزار می کند. با امتحان کردن تور استانبول خاتون سیر مهمان همیشگی ما خواهید شد. فقط کافی است یکبار با ما همسفر شوید.