جدیدترین تفریحات شبانه آنتالیا که باید تجربه کنید

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی قلب ترکیه است که دارای تفریحات مهیج و متنوع روزانه و شبانه میباشد. این شهر در فصل تابستان و بهار به علت تردد انبوه مسافران خاموشی ندارد و در 24 ساعت شبانه روز بیدار و روشن است. تفریحات شبانه در آنتالیا به قدری پر هیجان است که هر فردی با هر سنی را ترغیب به رفتن به این مکان های تفریحی میکند. یکی از دلایلی که موجب شده تور آنتالیا در بین مردم دنیا به ویژه جوانان طرفداران زیادی داشته باشد همین تفریحات شبانه است.

جالب است بدانید یکی از اولین انتخاب های جوانان برای سفر و عشق و حال تفریحات مجردی آنتالیا است زیرا تفریحات مفرحی را برای قشر جوان در خود جای داده است. این شهر سالانه میزبان مسافران زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی و به خصوص ایران است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع تفریحات شبانه آنتالیا از کلاب ها تا هتل های درجه یک آن را به شما معرفی کنیم.

کافه شبانه cello، پر طرفدارترین تفریح شبانه در آنتالیا

کافه cello از پرطرفدارترین و پر انرژی ترین تفریحات شبانه آنتالیا است زیرا در محیط خارجی این کافه میتوان نوشیدنی سفارش داد و به موسیقی زنده ای که توسط خوانندگان راک و رپ اجرا می شود گوش داد. این موسیقی ها بسیار هیجان انگیز هستند به طوریکه هر کسی را وادار به رقصیدن خواهد کرد. در هنگام سفر به آنتالیا حتما به این کافه سر بزنید؛ قطعا خاطره ای خاص و پر نشاطی در این سفر برای خود ثبت خواهید کرد.

آپ شاپ بار، شادترین تفریح شبانه در آنتالیا

یکی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا برای خوشگذرانی باشگاه شبانه آپ شاپ بار آنتالیا است که با وجود شهرت مانند کلاب های دیگر خیلی شلوغ نیست و وقت گذراندن در آن شما را کلافه نخواهد کرد. نوشیدنی های خوشمزه، رقص نور و موسیقی این باشگاه باعث میشود مهمانان تا خود صبح به رقص و پای کوبی بپردازند.

کافه شبانه Hangar، جذاب ترین تفریح شبانه آنتالیا

فضای داخلی این کافه با چراغ های زرد تزئین شده است که باعث جذاب شدن بنای قدیمی آن میشود. این کافه شبانه یکی از شلوغ ترین و محبوبترین کافه بارهای آنتالیا محسوب میشود زیرا با وجود بالا بودن کیفیت منو، قیمت های بسیار مناسبی دارد. در این کافه میتوانید ساعتها فارغ از دنیا و زمین و آسمان از موسیقی و فضای زیبای آن لذت ببرید.

شهربازی آنتالیا، مهیج ترین تفریح شبانه در آنتالیا

برخی از شهربازی های شهر آنتالیا تا نیمه شب باز هستند و با بازیهای مهیج خود میزبان شما خواهند بود. سینما 4 بعدی، بازی های کامپیوتری، اتاق معکوس، چرخ و فلک، اتاق سرسره، سرزمین عجایب از جمله تفریحات این شهربازی ها است.

باشگاه inferno، بزرگترین مکان برای عشق و حال در آنتالیا

این باشگاه با دی جی های معروف یکی از بهترین و بزرگترین مکان ها برای عشق و حال در آنتالیا است. باشگاه اینفرنو در منطقه کمر آنتالیا واقع شده و از کلاب های رو باز آنتالیا محسوب میشود. این باشگاه برای مشتریان خود قسمتی را همراه با وسایل برای ورزش و بازی و قسمتی را برای رقص و پایکوبی در نظر گرفته است. بدون شک یکی از لذت بخش ترین اوقات خود را در آنتالیا در این باشگاه سپری خواهید کرد.

هتل رامادا پالاز، بهترین تفریح مجردی آنتالیا

هتل راداما یکی از هتلهای 5 ستاره آنتالیا است که در آن میتوانید تفریحات مجردی آنتالیا را به گونه ای دیگر تجربه کنید. این هتل ساحلی امکانات متنوعی از جمله مرکز اسپا (سونا، جکوزی، غار نمکی، انواع خدمات ماساژ، حمام ترکی)، استخرهای بزرگ و کوچک با آب گرم و ... می باشد. اگر در یکی از شب های سفر هوس شنا کردید، هتل راداما یکی از بهترین مکان هایی است که علاوه بر خدمات ذکر شده امکان شنا کردن در هر ساعتی از شب را به شما خواهد داد.

 سواحل، شگفت انگیزترین تفریح شبانه آنتالیا

همانطور که گفته شد آنتالیا از شهرهای ساحلی ترکیه است که در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد؛ به همین علت آب و هوای بسیار خوب و خنکی دارد. تفریحات شبانه سواحل آنتالیا یکی از مزیت های سواحل این شهر است. ساحل کنیالی، پاترا و کمر از بهترین سواحل این شهر هستند که میتوانید در انها شب را به صبح برسانید.

 کافه شبانه jolly joker، آرامبخش ترین تفریح شبانه آنتالیا

این کافه یکی از بزرگترین مرکزهای برگزاری کنسرت در آنتالیا و همچنین جزء آرامبخش ترین تفریحات شبانه آنتالیا می باشد که در منطقه مرات پاشا واقع شده است. در این کافه بیشتر استعدادهای موسیقی آنتالیا در آن ساز میزنند. طرفداران این کافه آنقدر زیاد اندکه برای رفتن به آن باید از قبل جا رزرو کنید.


با تفریحات شبانه آنتالیا که در این مقاله به شما معرفی شد، می توانید به یادماندنی ترین شب ها را در سفر به آنتالیا برای خود و خانوادتان فراهم کنید. خاطرات خوشی که هیچوقت از ذهن شما پاک نمی شوند و دوست دارید بارها و بارها آن را در زندگی تان تجربه و مرور کنید.  مگر می شود به این شهر زیبا سفر کرد و بهترین عشق و حال ها در آنتالیا و هیجان انگیز ترین تفریحات مجردی آنتالیا را از کلاب ها گرفته تا دیسکوها، کافه ها و شهربازی ها را از یاد برد!!!

برای اینکه تمامی این تفریحات را تجربه کنید باید آژانسی را انتخاب کنید که از نظر تفریحی و گردشگری به شما بهترین خدمات را ارائه می دهد. به دنبال یک آژانس معتبر می گردید؟؟؟ اینکه فکر کردن ندارد؛ خاتون سیر را انتخاب کنید. چرا؟؟؟ خیلی ساده است. آژانس مسافرتی خاتون سیر همیشه مقرون به صرفه ترین تورها به ویژه تورهای ترکیه را با خدماتی استثنایی شامل لوکس ترین هتل ها، بهترین رستوران ها، خوشمزه ترین غذاها و جدیدترین و شادترین تفریحات برای مسافران خود فراهم می کند.

بدون شک، با یکبار امتحان کردن تورهای خاتون سیر، مهمان همیشگی ما در تور آنتالیا، تور آلانیا، تور ترکیبی ترکیه، تور ازمیر، تور بدروم و تور استانبول می شوید. پس همین الان به سایت ما مراجعه کنید و یا با خاتون سیر تماس بگیرید و ارزان ترین تور آنتالیا را برای خود رزرو کنید.